28 Şubat 2013 Perşembe

Pelinin Yeni Oyuncakları - Bondigo Aktivite Masası

 
Pelintoşa erken doğum günü hediyesi almış olduk :)
Bu aktivite masasını bir arkadaşımın e-bebekte indirimde olduğunu söylemesiyle başladı herşey :) ve birkaç arkadaş tavsiyesi ile bende Pelintoş'a doğum günü hediyesi olsun diye aldım...
Gerçekten e-bebek bazen bu tür pahalı oyuncaklarda süper indirimler yapıyor...
Her ay belli ürünlere %28 indirim kampanyası var takip etmenizi tavsiye ederim ;)

Ben 69,90 TL ye kaptım bu masayı fakat şuan 99 TL olmuş :/
Buradan inceleyebilirsiniz ;)

Buda kurulduktan sonra Pelintoş'tan test :)




İlk ilgisini ne çekti dersiniz ;)
Tabikii kelebek :) bu kızda kelebekleri çok seviyor :)




Pelintoş çok sevdi meraklı hemende heyecanla koliden çıkarmamı bekledi ve incelemeye başladı :)
Bayada güzel oynuyor şuan bütün motor beceri sistemlerini böylelikle pekiştirmiş oluyor...
Tuşlarına basıyor,kelebeği acıyor,piyano kısmını çalıyor üstünde ne varsa oynuyor ;)
tam pelinin boyuna göre şuan belinden biraz aşşağısında fakat çok eğilmek zorunda kalmıyor...
Pelin yürüdüğü için ayaklı kullanıyoruz..
Fakat bebeğiniz emekliyorsa ayakları çıkabiliyor çıkartıp önüne koyabilirsiniz epey oyalıyor;)
Ayrıca pilleride içinde geliyor ;)

Eğitici oyalayıcı güzel bir oyuncak almak isterseniz tavsiye ederim ;)

Ben kargo parası ödemek istemediğim için alış verişimi 100 tl ye tamamladım ayriyetten v-tech bu oyuncak telefonu ve biberon temizleyicide aldım birde dolaplar için kilit aldım fakat onu beğenmedim :(



                                        

Bu telefondan bahsetmem gerekirse...
Telefonun sesi yüksek ilgisini çekiyor birde fisher price telefonunu incelemiştim ama sesi çok kısık kulağımı koyuğumda bilee çok az duyuluyordu..

gerçi bebekleri sesi rahatsız etmesin diye öyle yapmışlar..
velhasıl bunun sesi gayet iyi gerçi arkasında koruyucu bantı var onu çıkardığınızda bundada sesi alçalıyor..
pelintoş volumü yüksek şeylerden hoşlandığı için biz bantı çıkarmadık :)

ayrıcaa şunuda belirteyim bu telefon ingilizce konuşuyor ama bence gayet güzel..;)
tavsiye edebilirim ;)
Bununda fiyatı 19,90 TL
İncelemek için tık tık ;)

Bu arada biberon temizleme fırçasınıda tavsiye ederimm ;)
şuan buda indirimde piyada 10 tl e-bebekte 4,99 tl
şu 10 kuruşlarıda eksik göstermiyorlarmıı fitil oluyorum neyse...
kısacası bu alış verişimden çok memnun kaldım bir gün öncesinden aldımm ertesi günü geldi hızlı kargosuylada süper ;)
Seviyorum seni e-bebek ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X