19 Şubat 2013 Salı

Pelin Kızamık Aşısı Oldu...

Pelin'in 1 Yaşına az kaldı..Aslında en son 9 ay aşılarını oldu ondan sonra 1 yaşına kadar aşısı yok dediler...
Ama Suriye'ye gelen mültecilerin çocuklarında kızamık yaygınlaşmış.Sağlık bakanlığıda önlem olsun diye 1 yaş altındaki 10-12 aylık bebeklerede kızamık aşısı yaptırmaya karar vermişler...
Sağlık ocağındaki ebe teyzemiz aradı aşımızın olduğunu söyledi..
Bende götürdüm yaptırdım bence iyi bile oldu çünkü çok çocuklu bir ailede yaşıyoruz nerden nasıl geleceği belli olmaz kızamık ondan şimdi olması iyi bile oldu ;)

Pelin artık büyüdüğü için artık ona yapılacaklarıda anlıyor malesef :(
Kolunu bir türlü açamadım inatlaştı resmen benle sonra kandıra kandıra sıyırdım kolunu duvardaki kelebekleri gösterirken ebe teyzemiz yaptı aşısını :)
ilkin tabiki ühühühü moduna girdi sonra kendisi kelebekleri gösterdi ayy ayy diyerek sustuu :)
Sandığımdan daha kolay oldu ;)

Bir dahaki aşı tarihimiz 19 Mart Benim doğum günümden 1 gün sonra ;)
KK ve zatüre aşısı olacak bunlarda 1 yaş aşısı...
vee sevindirici bir olay su çiceğide artık devlet tarafından aşı takvimine eklenmiş ;)
normalde ücretli bir aşıydı 90 tl kadar diye duydum ama artık sağlık ocaklarında bu aşı ücretsiz bebeklere yapılacak ;)
Hadi gözümüz aydın :)

Bakalım inşallah hayırlısı ile onuda atlatırız ;)

Bu arada Pelintoş maşallah bu sefer güzel kilo almış.
Kilosu 10
Boyuda 75,5 cm olmuşş maşallahh kuzumaa

Ayak numarasıda 19 olduu koca ayak pelintoşş :D
İlk adım ayakkabısı arıyorum bakalım tombik ayaklı kızıma güzel,tam ortapediklisinden cicili bir ayakkabı bulabilecekmiiyim :/

1 yorum:

  1. benim bebeğimde pelintoş gibi 4 kilo doğmuştu,dün 9.ayına girdi 10.750 gr çıktı ,maşallah ikisinede:)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X