8 Mart 2013 Cuma

Doğum Günü Hazırlıkları - Gökkuşağı Doğum Günü

Evet Pelintoş'un doğum gününe sayılı günler kaldı...
Normalde 12 Mart Salı günü doğum günü..O gün kendi aramızda minik bir kutlama yapıcaz pazar günü yani 17 Martta Allah nasip ederse büyük kutlama olacak zaten 18 Martta benim doğum günüm ;)
Neysee...
Tabi bu tarihlerde çok belirli değil çünkü pelintoşun babannesi Kalp ameliyatı oldu onun için ertelenebilirde ama kayınvalidem benim için sakın ertelemeyin siz yapın dedi..Bakalım kısmet diyoruz :/

Gelelim Doğum günü temamıza...
Tabiki benden beklenen tema ne olabilir :) Kelebekler ;) Ama bu sene bir farklılık yapıp bide renk katıp Gökkuşağı ve Kelebekleri birleştirmeye karar verdim...Nasıl olsa Pelin büyüyünce kendi illaki Kelebekleri tekrar seçer ;)

Başladım harıl harıl araştırmalara çalışmalara ;)
Gerçi ben tütüsünü,body süslemesini ve bannerlarını hallettim geriye ufak süslemeler ve detaylar kaldıı ;)

Fikir olması açısından çeşitli sitelerden topladığım resimleri ekliyorum ;)
Belki yapmak isteyenler olurr bizim resimlerimizde doğum gününden sonra inşallah ;)

Hadi iyi seyirler...;)

Tütüler....

                                               

                              

                                 
                                        
Ayakkabılar...
                                 

                                            

Süslemeler....
                         

                            
                                    


Pastalar,cupcakeler ve kurabiyeler...


                                                      

                                                     

                               


                             
                                       

                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X