17 Şubat 2013 Pazar

12 Şubat Biricik Eşimin Doğum Günü ve Kızım 11 Aylık ;)


Benim dünyalar tatlısı kızımın dünyalar tatlısı babasının doğum günüydü 12 Şubat ;)
12 rakamının benim hayatımda yeri çok büyük...

12 Temmuz 2009 Evlenme yıldönümümüz...
12 Şubat Eşimin doğum günü
12 Mart 2012 Pelintoşumla yeniden doğuş ;)

Eşime önce arkadaşıma sipariş verdiğim bu güzel ve harika kurabiyelerle süpriz yaptım...
Kurabiyeleri bize uygun ve bizi yansıtan şekilde yaptı canım arkadaşım burcum..;)
1 gün öncesinden iş yerine gönderilmek üzere kalp kutu içerisinde gönderildi..

Çok beğenmişş kıyamamış yemeğe eve getirdi gerçekten bende kıyamadım bi kaç gün baktık sevdik durduk pelin taki elee geçirip dişlemeye başlayıncaya kadar ;)

Tadıda görüntüsü kadar harikaydı ;)
Sizde eşinize sevdiklerinize süpriz yapmak isterseniz B&D kurabiyeyi ziyaret edin derim ;) Tık Tık


Pastayıda ben yaptım Pelini kayınvalidemde uyutup bıraktım hemen alel acele yaptım..
İlk defa bu pastayı denedim ama cidden tadı çok güzel oldu görüntüsüde içime sindi ;)

Tarifi bi dahaki posta veririm ;)
İşte bunlarda doğum gününden kareler ;)
 
 






 



Buda Babasının Prensesi Pelintoş :)





 Canım kocacımm iyikii doğdun..
İyikii varsınn
Nice Mutlu doğum günlerini beraber kutlamak dileğiyle...

Pelintoşla Seni Çoooooooookkk Seviyoruzz ;)

Allah seni başımızdan eksik etmesin ;)

1 yorum:

  1. Kızınız çok tatlı maşallah. Daha güzel günleriniz ilerde emin olun. Benim de bir miniğim var evde. Ömrüme ömür katıyo. Eşinizede mutlu yıllar.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X