25 Kasım 2011 Cuma

Detaylı Ultrason (Doblör )

5.ayıma kadar tek bir doktora gidiyordum..Özel bayan doktora fakat doğum ücreti 3000 TL gibi bir rakam söyleyince ve bu fiyatın ocaktan sonra artacağını söyleyince Sgk antlaşmalı özel hastane ve doktor arayışına girdim...
En sonunda bir çok kişiden Özel Gazi Hastanesi-Ayşen hanımın methini duydunca da 5.ayımdam itibaren ona da gitmeye başladım...

İlk doktorum olan Süheyla hanımla da hala bağlantımı koparmadım çünkü onun ultrason aletleri daha güzel ve her konuda beni çok iyi aydınlatıyor ve içimde hiç şüphe kalmıyor..bakalım ne zamana kadar onu bırakıcam bilemiyorum keşke doğum ücreti bu kadar yüksek olmasa bu hamilelik sürecini onunla tamamlasaydım :(

Ayşen hanım çok iyi bir doktor ilgili ve fazla pimpiriklii :/
Bebeğimin gelişimi güzel olduğu halde ısrarla benden Detaylı ultrason istedi..bu detaylı ultrasonu Süheyla hanım kendisi yapmış ve hiç bir sorun çıkmamıştı..

Ayşen hanım ısrarla isteyince ve bu işi başka bir radyoloji uzmanından isteyince bende Özel şifa hastanesinde yaptırdım..Ve kızçemin maşallah turp gibi olduğunu hiç bir problem olmadığını söyledi radyoloji uzmanıda...

Neden bazı doktorlar 2'li ve 3'lü testler normal çıktığı halde detaylı ultrason isteyip bizimde kafamızı karıştırıp içimize kurt düşürüyorlar anlamıyorum :(
Ama en azından şuan içim çok rahat...
Kızım gün geçtikçe daha da büyüyüp kg almaya devam ediyor..ve maşallah edepsiz herkese kız olduğunu sere serpe gösteriyor :)

İşte bizden haberler şimdilik böyle...
Sağlıklaa gel Kelebeğimm ;)

5 yorum:

  1. Ben ilk kontrollerime Gazi de Çiğdem hanımla başlamıştım.çok hoş biriydi ama yurt dışına gideceğini söyleyince biz de yeni dr. arayışlarına başladık.Derken şu an 31.haftadayız ve medical park ta devam ediyoruz :)hepimiz için sağlıklı doğumlar olsun inşallah..sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. 2li ve 3lü test normal çıktıysa doktor neden detaylı ultrason istedi? Bilmediğim için merak ediyorum.. bende 21. haftadayım.. 3lü test normal çıktı bir sonraki kontrolümde sadece şeker yüklemesi yapılacak vs..

    merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. aminn inşallahh canım..medical parkta güzelmiş ama benim evime epey uzak..şuan için ayşen hanım'dan da memnunum bakalım...
    Hayırlısı hepimiz için..

    YanıtlaSil
  4. Siu canım ben aslında sonucun güzel çıkacağını daha önceki doktorumdan öğrenmiştim.Fakat bu yeni gitmeye başladığım doktorum 2'li test sonucumu görmedi bende bi türlü bulamadım ondan sanırım ısrarla istedi..birde ultrason aleti çok kapsamlı gelişmiş değildi emin olmak içinde istedi belki böyle bişe benim göremediğim şeyler olabilir dedi çünkü..

    YanıtlaSil
  5. Şimdi anladım cnm :) Ok o zaman :))

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X