7 Aralık 2011 Çarşamba

Sıradaki Test Şeker Yüklemesi :/



Evet son testlerimizden biri olan 50 gramlık şeker yüklemesinide geçen hafta cuma günü sağlık ocağında oldum :/
hamile arkadaşlarımdan duyduğum kadarı ile kimine ağır gelmiş kimi fenalık geçirmiş kimininde tansiyonu düşmüştü..Bana yanımda limon götür dediler içemez isem içine bir kaç damla damlatıp içebilirmişim..
Ama gerek kalmadı sınırlı zamanım ve vaktim olduğundan ötürü diktim kafaya içtim tabi öncesinde hemşire hanım 1 tüp kanımı aldı şeker öncesi açlık şekerimi ölçmek için...Daha sonra şekeri içtikten 1 saat sonrada 1 tüp kan daha alındı..

Sonuçlarım bugün belli olacak..
Bakalımm nasıl çıkacak umarım yüksek çıkmaz :/ yoksa bu sefer 100 gr.şeker içmek zorunda kalıcam :/

Neysee durum böylee...
Herkese Sağlıklı Hamilelikler...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X