17 Kasım 2011 Perşembe

Hamilelikte Ayak Şişme Sorunu

Zaten normaldede ayaklarımda şişme problemi vardı..
Çalıştığımdan dolayı ve sürekli masa başında oturduğumdan ötürü hamileliğinde verdiği yan etkilerden olsa gerek ayaklarımda şişme problemleri olmaya başladı...
İşten eve gidip çoraplarımı çıkardığımda şişmiş ayaklarım çok komik gelmeye başladı..:) Doktoruma sordum normal dedi..ara ara kalkıp yürümemi tavsiye ettii..
gerçi ben hergün işe yürüyerek gidip geliyorum işim evime 10 dk mesafede..
Tabi hamileliğimden ötürü bu yürüme mesafesi 20 dk.bile çıkabiliyor eskisi kadar tempolu yürüyemiyorum :( hatta arada dinlenmek bile istiyorum bacaklarım çok ağrıyor :(

Velhasıl bu sabah işe gelirken rahat eskiden büyük gelen botlarımı giyeyim dedim..
işe doğru yarı yola kadar geldim ayaklarımı çok sıktı botlar hiç rahat edemedim..bütün gün beni rahatsız edeceği için eve geri döndüm eski ayakkabılarımı giydim geldim yine...:/

Neyse bu sabah markafonide bu botları gördüm hoşumada gitti fiyatıda çok cazip geldi kaptım bi tane :) Ayak numaramdan 1 numara büyük aldım gelsin bakalım nasıl olacaklar..;)
Almak isteyen olursa markafoni'ye doğrduu yol alsınn derimm ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X