22 Kasım 2011 Salı

Bebek Alışverişi...

Evet cinsiyetini öğrendiğimden beri gözüme güzel gelen ve tabiki çoğunluğu kelebekli olan şeyleri almaya ufak ufak başladım..
Gerçi çalıştığım için öyle mağaza mağaza dolaşma gibi bir lüksüm yok..Ya nette gördüğüm yada işime evime yakın bebek mağazasından genelde alış veriş yapıyorum...

Bunlarda netten yaptığım alışverişlerden...
Fiyatları çok uygun geldi hemen kaptım :)
Genelde bebeğin doğacağı tarihe göre ve aylara göre alışveriş yapıyorum..
buda ilersi için bir nevi yatırım ;)
Çalışıyorken ne alırsam kar mantığı :P

pembe puantiyeli mont dışında diğerleri 9 aylık için pembe mont 12 aylık için..

Bu cicileri nerden mi aldım ?
İlk kez alış veriş yaptığım Butikbebe.com sitesinden ;)
davet için mail atmanız yeterli ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X