12 Mart 2013 Salı

MİNİK KELEBEĞİM 1 YAŞINDA :)

Canım kızım pelintoşum,
Senin tam da bu saatte yüzünü gördüm ve dünya'nın en güzel kokusunu içime çektim ve o şaşkın suratına ilk öpücüğümü kondurmuştum.
Bana 1 sene boyunca hayatımın en anlamlı,en güzel,en komik,en tatlı,en uykusuz,en telaşlı,en sakin,en ilginç,en mutlu,en şanslı,en sıcak,en sevecen,en masraflı,en tatlı yorgunluk,en aç zamanları yaşattığın için,hayatımıza renk kattığın için,beni ben olarak sevdiğin için,bana dünyanın en güzel duygusu olan annelik duygusunu tattırdığın için her gün bıkmadan peşimde fıldır fıldır dolanıp,bana sarıldığın en önemlisi bana annemin,ben ne yapsam az değerini asla ödeyemeyeceğimi hatırlattığın için,
SENİ ÇOOK AMA ÇOOOOK SEVİYORUM :)
İYİKİ DOĞDUN MİNİK KELEBEĞİM,
İYİKİ BENİM KIZIM OLDUN ;)
Rabbim seni bizsiz,bizi sensiz hiç bırakmasın...
Annen olarak aldığım her nefeste ömrümün sonuna kadar, her türlü kötülükten koruyacağıma ve arkanda olacağıma söz veriyorum.
Şansın,bahtın,yolun hep açık olsun ;)
Rabbim doğru yoldan seni ayırmasın.
Kötü insanların şerrinden korusun...
Mutlu Yaşların olsun Bebeğim ;)
Seni Seven ve hep Sevecek olan,
Kelebek Delisi Annen ;)

3 yorum:

  1. allah bağışlasın çok çok tatlı maşallah..:)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz çok guzel.çok değerli bilgiler var. Allah kızınıza sağlıklı ömürler nasip etsin:)
    yemktariflerim.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X