24 Ağustos 2012 Cuma

Kış Hazırlıkları 1 - Buzluğa Vişne Koyma


Bunu yapalı epey oldu lakin anca yayınlayabiliyorum :/
Çünkü hayatımın artık odak noktası Pelintoş :)
Önceliğim evin içinde her zaman Pelin..bu aralar çok dikkat istiyor annelik,ayaklanma zamanı yanlız kalmak istemiyor koyduğun bir yerde bir daha bulamıyorsun evdeki bir çok eşya onun için zararlı ve sakıncalı :/

Neyse ben kış için Peline veririm diye 2 kilo vişne koydum o içmese bile babası ve ben kompostosunu çok seviyoruz...
Sapları temizleyip buzdolabı poşetlerine koyup buzluğaa attım..Sırada daha kışa hazırlanacak bir sürü yiyeceğimiz var bu daha ilki ;)

Pazarlarda son hasat hala vişne satılıyor eğer sizde seviyorsanız bu aralar aldınız aldınız ;)
Sevgiler...

3 yorum:

  1. Bloguna bayıldımm :) Artık sık sık ziyaret ederim seni. Hamileleiğimde 9. ayıma girdim doğumdan sonra bol bol vişne kompostosu yapmak için buzdolabına bende attım bi kaç poşet ;) Bu arada ben Gözde tanıştığıma memnun oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım ;) memnun oldum bende Gülsün ;) Bebeğinide sağlıkla hayırlısı ile kucağına al inşallah..cinsiyeti nedir ? bencede sen bol bol koy komposto çok güzel süt yapıyor..ben ayva,erik,vişne,kayısı kompostosu çok içtim..hazır meyve sularından kat kat daha sağlıklı ve güzel..çok şükür kızım halen anne sütü ile besleniyor ;)
      blogumda acemi annnenin paylaşımları oluyor işte bende araştıra araştıra başımıza gele gele bazı şeyleri öğreniyorum umarım sanada ve başka arkadaşlarada yardımcı olurum ;)
      Sevgiler..;)

      Sil
    2. Bebeğimin cinsiyeti erkek eylülün başında inşallah kucağıma alacağım, komposto konusunda haklısın çok lazım olacak bana :)

      Sil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X