15 Ağustos 2012 Çarşamba

Bebek Alış verişi - Lcw Outlet

Geçen hafta Pelintoşu babasıyla baş başa bırakıp Lcw outlete gittim...
Anam tam bir indirim cümbüşüydü ve çok kalabalıktı o kalabalıkta ve dağınıklığın içinde Pelintoşa kaptığım ciciler bunlar...
6-9 aylık aldım sonbahar giyeceğimiz,cicilerimiz çok az çünkü..
Pelinin kıyafetlerini dönemi gelince almaya çalışıyorum çünkü kızım maşallah ayına göre büyük ciciler giyiyor..

İşte bunlarda cicilerimiz...;)

Kalpli penye hırka : 4.90 TL
Kalpli Mint yeşili Atlet : 6.90 TL

 Uzun kollu bodyler : 4.90 TL
 Pantolon : 9.90 TL

Bu tşörtleri seneye yaza giysin diye aldım fiyatları uygun olunca kaçırmak istemedim ;)



  Tişörtler : 4.90 TL

 Fermuarlı üst : 11.90 TL
 Çorap : 3.90 TL ( patik çoraplar yaz için ideal lcw'nın çoraplarını çok kullandık yazın evde ;) )

Bu ceket en pahalısıydı ama çok severek aldım bir çok renkle kombinlerim artık...
Hep pembe pembe nereye kadar buda lacivert olsun dedim :)

 Triko Hırka : 14.90 TL

Uzun süredir Pelintoşun kafasına uygun bir şapka bulamadım ama sonunda Lcw'da buldum hemde çok komik fiyata :) beyazlı olanın boyundan ipi var lakin kalpli pembenin yok onada kurdeladan bir bağcık yapıcam inşallahh :)

 Şapkalar : 1.90 TL

Bunlarda daha önce söylemiştim Butik Bebe alışverişinden aldıklarım...
Burada indiriminden bahsetmiştim ;)



ButikBebe'ye üye olmak için Tık tık...

Buda benim payıma düşen bol paça 9.90 TL ye aldığım bol paça pantolonum ;)
Kalıbını ve duruşunu çok beğendim..Kabinlerde aşırı sıra olunca dedim alayım gitsin nasılsa 9.90 TL :) eeve geldim giydimm cuk diyee oldu üstüme artık şansmı bilemicem :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X