19 Aralık 2010 Pazar

Dişimin Son Durumu :(

İştee dişime yapılan işlem buu beni mahfeden lanet olası dipteki lezyonda orda apsemiymiş neymiş adı batasıca şeye kanal tedavisi diyorlar :/

Bitmek bilmeyen diş ağrım devam etmektee :(
Dün dişçime gittim malesef kötüü haber dolgu yapılan dişim 7-8 ay sonra dipten çürümeye devam etmiş :/
Vee sonuç Kanal Tedavisi yöntemi :(
Hiç sevmiyorum şu kanal tedavisi yöntemini çünkü epeyce zor bir süreç bana göre işlem yapılınca hiç birşey hissetmiyorum fakat dişimin uyuşukluğu geçince değmeyin ağrısına yok böyle bir ağrıı :/
Derler yaa Diş ağrısı doğum ağrısından bile ötee hakket öyle galiba hoş hiç doğum yapmadım ama dünyam kararıyor resmen :/

Neyseee fazla uzatmayım :(
Ağrı kesicilerle idare etmeye çalışıyorum.Perşembe gününe kadar dişimdeki apse geçene kadar ilaçlı geçici dolguyla durucam :(

Uleynnn aklıma geldi benden çok dişçiye giden varmı acaba ?
Benden çok dişlerine bakan varmıı ?
Ama gel görki soluğu 5-6 ayda bir hep dişçide alıyorum :/
Bakmasam dişlerimee ne olacaktı bilemiyorum :)

Vee dip not: "Allah düşmanımın başına bu ağrıyı vermesinn!!!" çok zorr :!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X