22 Aralık 2010 Çarşamba

Benden haberler :(

Dolgu olan dişim 1 sene sonra şiddetli bir ağrı ile mafetti beni
hemen soluğu dişçimde aldım ama yok böyle bir ağrı :(
yeni asistan almış kendine ben hep ona alışkanım ama boş saati olmadığı için mecbur kaldım peki dedim o yapsın...

Neyse işte yeni yaa herşeyi anlata anlata yapıyor...
ben alışkanım diş olaylarına çünkü küçüklüğümden beri çok çektim dişten
bir iğne vurdu bana yok böyle bişee ilk defa anında dudaklarımda uyuşma oldu sanki sağ tarafıma felç indi
neyse ağzım hemen uyuştu başladı dolgumu çıkarmaya...
sonra kanalları temizledi çok inceymiş kanallarım epey bi uğraştı sonra içine ağrı kesici koyucam dedi koydu geçici dolgu ile kapattı...

Yaptırdığım ilk işlem günü Cumartesi günüydü...
eve geldim 4 saat sonra o uyuşukluk geçti o kadar etkiliymiş
neysee yok böyle bir acı nasıl bir ağrı buu ağrı kesiciler en fazla 2 saat rahat ettirdi sabaha kadar ağrı kesicileri dayadımm mideme :/
pazartesi oldu yine aynıı ağrı kesici içmeden duramıyorum..çorbadan başka bir şeyde yiyemiyorum :(
salı günü doktoru aradım dedim gece uykumdan uyandıracak kadar çok ağrım var bu normalmi ?
oda gel bakalım dişte apse olabilir dedi...
gittim hiç uyuşturmadan geçici dolguyu söktü içini temizledi kanalları genişletti tekrar temizledi ilaç koydu kapattı..bu arada hiç bişe hissetmedim...
1-2 saat ağrım yok oldu ana dedim heralde o asistan beceremedi
ama 2 saatin sonunda benim kabus başladı yine...
ölüyorumm ağrıdann yine dayadım ağrı kesicileri..ben ağlıyorum eşim bana üzülüyorrr gidelim acile bi yere diyor..
şuan sabahın 5:30 u ve ben uykumdan uyandım ağrıyla ağlaya ağlaya helak oldum :(
sabah ilk gün ışığında dişçimi arıcamm dayanamıyorum çünkü :(
Bakalım sonuç ne olacak :(

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun,
    Bunları 22 aralıkta yazmışsın. Aradan 5 gün geçmiş. Umarım diş ağrısından kurtulmuşsundur.

    Bende çocukluğumdan beri dişlerden yana şanssızım. Sağlam dolgusuz bir kaç dişim var maalesef. Neler çektiğini tahmin edebiliyorum.

    Umarım bir daha sorun yaşamazsın.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X