5 Temmuz 2010 Pazartesi

Temmuz Ayı Dergilerim..!


Her ay düzenli olarak genelde hep bu dergileri alırım ;)

Evim Dergisi çok severek alıp bakıp okuyorum çok güzel ev kombinleri oluyor kimi zaman iç geçiriyorum ama ne bileyim böyle bana bakmak bile yeterlii oluyor :)Hem fiyatıda çok uygun ! Ah bunlarda arada bi hediye verseler ne güzel olur ;)
İçinde çok güzel renk renk ev detayları var ayrıca nereden alınacağına dair bilgiler verilmesi çok güzel ;)Alıp bakılası ve okunası bir dergi ;) Benden tavsiye...



Seninle dergisini çok seviyorum özellikle böyle güzel hediyeleri olunca hiç kaçırmıyorum ;)
Seninle Dergisi'nin bu ay ki hediyesi tam 55 tariften oluşan börekler..
İçinde çeşit çeşit yapımı kolay çok güzel börek tarifleri var ;)
Gözüme bir kaç güzel tarif kestirdim en kısa zamanda yapıcam inşallah (:






Lezzet dergisi'nin hediyesi ise Sütlü Tatlılar..!
Koçişim sütlü tatlıları çok sever çeşit çeşit değişik tadlarıda sever azcuk seçicidir kendisi ama dişine değince yemesinide iyi bilir :P






Yine bu güzel tariflerde gözüme kestirdiğim değişik tadlar buldum onlar da en kısa sürede denenecekler listeme girdi bile ;)



Bunlarda koçişimin hiç aksatmadan aldığı mübtelası olduğu dergiler ;)
Seri halinde tüm sayıları mevcut evimiz dergilerden geçilmiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X