17 Temmuz 2010 Cumartesi

Keşke Tatiller hiç bitmese...


1.Evlilik Yıldönümüz için bir kaç günlüğüne Didim'e gittik..
Hiç rezervasyon yer ayarlamadan aldık çantalarımızı koçişlee gittik :)
Hiç bilmediğimiz hiç gitmediğimiz bir yerdi didim dedik illaki buluruz kalacak bir yer ;)Neyse nereye gidelim nereye gidelim dedik Altınkumu seçtik...
Altınkum'a geldiğimizde Yaşlı bir amca çıkıverdi karşımıza apartlarından bahsetti bizde ok dedik apartın yolunu tuttuk..
Hemen kendimize bir oda tuttuk sonraa doğruu sahilee denizle,kumla,güneşle buluşmaya ;)
Harika 4 gün geçirdik dilediğimiz kadar gezdik,tozduk,denize girdik güneşlendik kapkara olduk geldikk hee bu arada yat turuda yaptık ;)

Tavsiyelerim...
Didim deniziyle kumsalıyla kumlarıyla güzel bir yer
Denizi çok güzeldi pırıl pırıl dı ne çok derin nede çok sığdı..
ama biraz dengesizdi :)
Didim'e gittiğinizde kesinlikle yat turu yapmadan gelmeyin ;) çok güzel koyları var ve koylarda denize girmek harikaa ;)
Aquparka gitmekte çok istedik ama malesef bi oraya gitmedik bir dahaki sefere inş..

Didim fiyat olarakta gayet uygunn bir tatil beldesi yemek olarak,apart olarak fiyatları harikaa :D

Çok bahsettimmm galiba işte bunlardaa tatilden bir kaç karee ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X