22 Şubat 2012 Çarşamba

Buda bizim sade bebek odamız aslında bana göre tam bir genç kız odası :) fiyonklu ama biz ilk zamanlar biraz daha bebek odası olsun diye uyku setimizin içindeki kelebek deseninden kulplar istedik...
ilerde büyünce fiyonk kulpları kullanırız artık ;)

Buda uyku setimiz ve beğendiğim lambalar...
kelebekli sarkıt lambayı hala arıyorum web sitesinde var hemde indirimde fakat türkiyeye gönderimleri yok :(
bulmazsam uyku setinin lambasını alıcam artık :/

Uyku seti :Funnababy
Kelebekli kalpli lamba : Funnababy
Kelebekli sarkıt lamba : Laura Ashley

5 yorum:

  1. Laura Ashley Türkiye mağazasını ara bence mutlaka yardımcı olmaya çalışırlar..

    YanıtlaSil
  2. aradım ama malesef stoklarında hiç kalmamış ama zaten almaktanda vazgeçtim sallanan kelebekler kağıttanmış birde çok pahalıydı kullanılan ürüne göre vazgeçtim ;)

    YanıtlaSil
  3. Kağıtsa boşver.. ama metal altın ve gümüş renkli sallanan kelebekli abajur koçtaşta vardı aklında olsun cnm..

    YanıtlaSil
  4. slm bebek mobilyanız hangi marka veya nerden aldınız?

    YanıtlaSil
  5. bebek odasını izmir'de karabağlardan buggi bebeden aldık canım..

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X