5 Ocak 2011 Çarşamba

Yeni Yılda Herkese Merhabalar ;)

Evett buda benim yeni yılın ilk postu...
Yeni yıl kutlamaları pek bizde olmaz yani aman yeni yıla giricez bir telaş bir telaş yoktur :)Buda bizim anlayışımız işte :)
Koçişle sobamızı yaktık filmimizi açtık battaniye altında sıcak sıcak film izledik erkendende uyuduk...

Büyük ikramiye bana çıkmadıktan sonra napim ben yeni yıl gecesini :P
Ama Biletime Amorti vurdu çeyrek bilet almıştım velhasıl biletimde kayıp :/
Zaten bu aralar herşeyi kaybetme gibi bir özürlülük doğdu bende :(
Önce koçişimin bana ilk aldığı doğum günü hediyesi Swacht Marka Kelebekli saatim kayboldu..(Çok uzun süredir bulamıyorum :( )
Ondan sonra alyansımı kaybettim neyseki onu buldum nasıl olduysa laptopumun altına yapışmış :/
Sonrada en çok kullandığım kredi kartımı kaybettim..(ki bunu hala bulamadım iptal ettirdim yenisi çıkıp gelecek inş..)
Şimdide amorti vuran biletim hoş büyük ikramiye çıksa evi altına üstüne getirirdim fakat hevesim kaçınca umrum olmadı :/

Neysee çok konuştumm....
Yakında yeni uğraşlarımla yaptıklarımla yeni yeni cici cici postlar yazıcam inş..;)
Herkese İyi geceler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X