9 Ekim 2010 Cumartesi

Sonbahar...

Gelelimm sonbahara...
Sonbahar demeyelim de direk kış desek yerinde olur heralde :)
Birden sıcak havalardan soğuk havalara bodoslama daldık :)
Hemen swithler çıktı kalın çoraplar giyilmeye başlandıı..
Hatta ben cumartesi günü bot,mont giyenleri bile gördüm ;)
Dün'e kadar izmir'de herkes şort,tişört giyerken baktım herkes üşümüş olacakki montlar giiylmeye başlanmış :)

Seviyorum bu mevsimi...
Kış hazırlıkları yapılıyor...
Salçalar,tarhanalar,biber kurutuluyor,konserveler yapılıyor,domates suları yapılıyor,erişteler açılıyor...
Biz bu sene erişte yaptık kayınvalidem saolsun ;)
Domates sularım annecimden :) tarhanam geçen seneden vardı zaten kayınvalidem yapmıştı yine salçam desen oda kayınvalidemden ;)
Sivribiber,dolmalık biberde ben kuruttum 2 kişiye ne kadar yetecekse ;)
Anlıcanız mutfağım kışa hazır ;)
Sonbaharın bide şu yönünü çok seviyorum...
Akşamları tv izlerken sıcak çikolatalar hazırlanır..
Diz battaniyeleri örtülmeye başlanır ;)

Ama çok sıcaktı havalar bu serinlik bir nevi iyi geldii ;)
Örgü örmee zamanımda geldii ;)
Yapılcak çok şey var çokkk ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X