19 Haziran 2010 Cumartesi

Bu Gözlükk benim olmalı :(




19-19-20 Haziran tarihlerinde "YKM" gözlük ürünlerinde %50 indirim yapacağına dair msj geldi..Bende koçişi kandırdım YKM'ye götürdümm ve bu gözlüğü çok beğendim kendime yakıştırdığım tek gözlük bu oldu ama koçiş, kandırmaca bu indirim işi, çok pahalı olmazz dedii.Benim yüzüm hemen düştüü tabi :( Sonra elim mahkum paşa paşa gözlüğü yerine koydum vedalaştım..Sonra işte azcuk bozuldum koçiş geri döndüü çok istiyorsan alalım dedii ama yüz ifadesi zorlamalı olunca tüm hevesim kaçtıı istemiyorum yakışmamıştı zaten dedimm ama geldiğimden beri aklımda :(
Nidenn ben çalışmıyorum ki nidenn benim bi işim yok ki :(
Ama hakkını yemeyim bugün bana 2 tane şapka aldı 2'si arasında kararsız kalmıştım ikiside çok yakıştı ikisinide alalım diyince bu fırsatı kaçırmadım çünkü her zaman dimez böyleee :)Fotolarını daha sonra eklicemm ;)

Birde bugün merdivenlerden düştümm sol diz kapağım feci derecede şişti ve ağrıyor. Geldiğimizden berii ağrıdan öldüm bittim buz koyduk,krem sürdük çok şişince ağrım arttı :( Sonra patates kestik koyduk şuan biraz daha iyiyim ama hala acıyorr :(

pofff ne kötü bi gündüü :(
Ne çok bu işaretii kullandımm benn :(
İnşallah yarına bişeciğimm kalmaz..!

Bu arada gözlüğün markası : GUESS 2010 sezonundan.

1 yorum:

  1. geçti güzel arkadaşım geçti ve gitti
    geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
    gözlüğe gelince kocişin pahalı dediyse pahalıdır
    hem düşüp kırılsa için acıcak sonra
    belki daha iyisi daha uyguna karşına çıkacağı için alamadın :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığın için teşekkürler muahh :X